HTML

A mi Veresegyházunk

Közösségi blog Veresegyház mindennapjairól. Szeretnél szerkesztő lenni? Írj egy e-mailt: horvath.zalan@index.hu Hozzászólnál? Regisztráj a www.pass.inda.hu oldalon!

IndaFotó képek

Friss topikok

Linkblog

Harangszóból Karácsony

2007.12.22. 00:05 :: Veresvirág

 Egy szokványos történetnek indult, és szinte elvarázsolt lett a "vége", de miről is van szó?
És miért karácsony előtt két nappal írom is ezt?
Úgy kezdődött, hogy a legelevenebb csemetémet sikerült édesanyámra bíznom, s bementek az Innovációs központban lévő játszóházba, így szokásos "köreimet" róhattam. ,mondván, dolgozom. Például hirdetőket "vadásztam" a lapunkhoz, interjút készítettem a helyi rendőrőrs vezetőjével, harsány piaci árusokkal vitáztam a visszajáróról és a zoknik valamint a gyerekeink számáról,  s  ehhez még egyre nehezebb nejlonzacskókkal nehezítettem az Élet-nevű személyes akadálypályát.
 Közben keményen fagyott, fülemben a kisördög egyre csúnyábban ismételte: sír a baba,csúnya anya, siess vissza, megfagy az udvaron, ahol Téged vár, sír a baba, csúnya anya, siess vissza.. vég nélkül..

ekkor értem a Kálvin térre. (Székely -cukrászda, MÉzesvölgyi iskolától nem messze..)

 És megszólalt a református templom harangja. Pont dél volt.Úgy álltam, hogy nem láttam autót, nem láttam embert, nem láttam üzletet. Csak egy havas domboldalt, égnek emelt karú fákat, a ragyogó napot, és láttam a Karácsonyt!
A vakító napsütésben a templom tornya még fehérebb, a h arang még zengőbbnek tűnt.
 Megállt az idő.
elfelejtettem a bevásárló-listát, elfelejtettem a közbiztonság jelen helyzetét. Csak a Karácsonyi ünnep hangjait hallottam.
Mielőtt a kisördög újra rákezdett volna, már a Fő téren teremtem, futottam a babához, a mamához. A harangszó hosszan zengett, amirre mentem, az emberek felkapták a fejüket. Jött velem a Karácsony:)

 Máté két karját kitárva szaladt felém, mama mosolyogva követte, mintha ajándékot hoztam volna.
 Pedig "csak" az együttlétnek örültünk:)
Boldog karácsonyt!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veresegyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr23271995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Zalán · http://zalanhorvath.blogspot.com 2007.12.22. 12:26:47

Köszönjük ezt az igazán ünnepi történetet! Reméljük még sok hasonlót olvashatunk a jövőben is! Boldog Karácsonyt!
süti beállítások módosítása